sobota, 5 stycznia 2013

Startujemy

Na początku powinnam powiedzieć z jakiej wagi startuje a jaką chciałabym osiągnąć. Obecnie ważę 58 kg hmmm no dobra dokładnie 58,4 kg ;) Chciałabym wrócić do czasu swojej 'świetności' czyli wagi 52-53 kg. Można powiedzieć, że 5 kg to nie tak dużo do zrzucenia i przy dobrym wzięciu się w garść można stosunkowo szybko (bo na pewno nie łatwo) to osiągnąć ale.... jest jeden problemik... ja nie znoszę wręcz wszelakich diet. Nigdy w życiu na diecie nie byłam ale wiem, że się do tego nie nadaję. To zdecydowanie nie dla mnie. Poza tym uważam wszelkie diety za jakieś nieporozumienie bo wychodzę z założenia, że nie ma czegoś takiego jak dieta tylko jest zdrowe, racjonalne odżywianie (na całe życie) do tego odpowiednia dawka ruchu i.... jesteśmy w domu !!! ;) Nie chodzi o to żeby być chudzielcem bo nie każdy ma taką budowę ciała chodzi bardziej o to żeby ciało było zdrowe od wewnątrz czyli dobrze odżywione i zdrowe na zewnątrz czyli jędrne, umięśnione z odpowiednią ilościa tłuszczyku tu i ówdzie ;)

W zasadzie teorię tego co powinnam zrobić, żeby wrócić do formy znam ale - i tutaj mamy kolejny problem - nie potrafie się zdrowo odzywiać tzn może potrafie ale nie na całe zycie, nie jestem w stanie zrezygnowac z róznych niezdrowych produktów. Raz na jakiś czas postanawiam sobie, że będę ograniczała np słodkości ale to nigdy nie trwa zbyt długo - niestety .....

Więc na poczatek postanowiłam powrócić do sportu. A czemu powrócić? Bo kiedyś (dawno, dawno temu) byłam 'czynna sportowo', uprawiałam wyczynowo pewną dyscyplinę sportu przez kilka ładnych lat teraz może nie chcę wrócić akurat do tego sportu ale chcę zacząć się ruszać. Wiek już nie ten, organizm nie ten i trzeba rozruszać ciałko ;)

A więc zaczynamy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz