poniedziałek, 14 stycznia 2013

Pilates taśmy

Dzisiaj ćwiczyło mi się jedbawiście. A wręcz po skończonych ćwiczeniach czułam mały niedosyt i chetnie bym się jeszcze poruszała. Może to dlatego, że bardzo lubie taśmy. Uwielbiam te ćwiczenia.

http://annapilates.pl/zajecia-ze-sprzetem.php

Taśmy są bardzo wdzięcznym dodatkiem do ćwiczeń pilates. Można sobie samemu regulować intensywność za pomocą skracania bądź wydłużania taśmy. Taśmy z tego co sie zorientowałam mają różną gęstość co również wpływa na stopień trudności ćwiczeń. Te bardziej rozciągliwe będą wymagały od nas 'mniejszego' wysiłku niż te grubsze. 
Polecam absolutnie każdemu !

2 komentarze:

  1. Takie ćwiczenia niestety nie dla mnie. Jestem zbyt leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D a ja właśnie myślę, że to są idelane cwieczenai dla leniwców - wiem bo sama jestem jednym z nich. To tylko kwestia zebrania się i wyjścia z domu

      Usuń