piątek, 11 stycznia 2013

8 min abs nr 2 + fotki

Dzisiaj zrobiłam po raz drugi abs. Czułam rano mięśnie po wczorajszym ćwieczniu. Trochę mnie to zdziwiło bo myslałam, że mam mięśnie przyzwyczajone po Pilatesie i że tam każdy jeden mięsień brzucha jest angażowany a wychodzi na to, że jednak mam pewne braki. Dzisiaj czułam głównie mięśnie zaraz pod żebrami :O ? hmmmm

Miałam wkleic fotki bebzuna no więc wklejam. Mam nadzieję, że jesli będzie miał ktos ochotę napisać coś obraxliwego a nie konstruktywnego daruje sobie taki komentarz.



2 komentarze:

  1. Ja sobie mierzyłam na wysokości pępka.
    Brzuch nie jest aż taki zły, mam podobnie ;)
    Tyle że Ty masz bardziej napiętą skórę, ja niestety nie. Głowa do góry, troszkę ćwiczeń i będzie na pewno lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutki masz brzuszek. Ja moge polecic 8min buns i legs. ładnie rzeźbi sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń