niedziela, 6 stycznia 2013

RunKeeper

Przygotowując się do biegania postanowiłam, że nie ruszę do póki nie zainstaluje sobie jakiegoś programu który zapisywałby mi trasę, mierzył kilometry oraz notował wszystkie moje aktywności biegowe. Padło na program RunKeeper w zasadzie byl to zupełny przypadek. Przeglądałam wyszukiwarkę internetowem celem znalezienia jakiegoś programu, trafiłam na fajną stronę z rankingiem różnych aplikacji na telefon i RunKeeper spodobał mi się na tyle, że wybrałam go na towarzysza moich zmagań :)

Według mnie fajnie jest (jeśli mamy taka możliwość) zainstalowac sobie jakąś aplikację która notowałaby nasze osiągnięcia. Dowolność i wybór jest na prawdę spory i każdy znajdzie coś dla siebie. Mi aplikacja pomaga, motywuje mnie. Dzięki niej mam wszystko zapisane i mogę zobaczyć i porównać swoje treningi co dla mnie jest bardzo ważne. Co więcej aplikacje tego typu są bezcenne dla kogoś kto nie ma czasu na notowanie swoich aktywności fizycznych co dla mnie - młodej mamy ;) - jest bardzo ważne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz