poniedziałek, 7 stycznia 2013

Pilates +

To moja druga aktywność poza bieganiem. Na Pilates + chodzę w poniedziałki w każdym razie staram się to robić. Różnie wychodzi bo nie raz nie mam po prostu czasu ale jeśli nic nie stoi na przeszkodzie to zawsze się zjawiam na zajęciach. Na Pilates zaczęłam chodzić może 2m-ce temu. Pierwszy raz byłam na takiech zajęciach o muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobały. Pilates + polega na tym, że oprócz standardowych ćwiczeń na macie mamy dorzucone ćwiczenia z 'przyrządami' raz jest to taśma innym razem ring, piłka itp. Dzięki temu ćwiczenia są ciekawsze. Zdaję sobie sprawę, że ćwiczenia raz w tygodniu brzucha mi nie wyrzeźbią - szczerze powiedziawszy przestaję wierzyć nawet w to, że jakaś poważna dawka ćwiczeń jest w stanie coś z nim zrobić.... :/

Jednak pomału dojrzewam do 8 min abs..... boję się, że będzie tak jak zawsze czyli zaczne robić a po tygodniu/dwóch zapał mi przejdzie. Ale może, może niebawem odważę się spróbować przygodę z abs'em ;)

http://dansations.net/pilates.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz