czwartek, 17 stycznia 2013

Sałatka z winogronami


A tak z innej beczki. Wczoraj zrobiłam pyszną sałatke ;) Ostatnio ciagle jedliśmy sałatki gdzie były i suszone pomidory i oliwki no i inne dodatki i trochę mi sie to przejadło. Wczoraj zrobiłam bardziej na słodko. Rewelka. Miałam nawet cyknąć fotkę ale nie zdążyłam bo język uciekał mi do .... :D nie wiem czy ona jest fit hehe :D ale wiem, że jest pyszna. Fotkę znajdziecie w tym poście ZDJECIE ;)

Podam przepis może komuś się spodoba.

Potrzeba:
roszponka/rukola/mix sałatek - co kto lubi
pomidorki koktajlowe
ser feta/kozi - co kto lubi tak mniej więcej 1/3
winogrona czerwone/zielone - wedle uznania
orzechy - ja użyłam miksu ale mozna albo same włoskie/laskowe/nerkowce/słonecznik ;) takie które lubimy
miód
ocet balsamiczny
oliwa z oliwek
musztarda - według mnie najlepiej dijon

Pomidorki kroje w ćwiartki - bo tak lubię ;) - można pokroic na pół. Winogrona kroje na połówki. Orzeszki siekam. Ser kroje na kosteczkę.
 Orzeszki prażę chwilę na patelni. Dokładam łyżkę miodu, dwie łyżki octu balsamicznego, łyżkę oliwy oraz trochę musztardy. Wrzucam winogrona. Wszystko razem podgrzewam. delikatnie. Na małej mocy palnika. Chodzi o to żeby to złapało ciepła. Proporcje z tym sosem to najlepiej sobie samemu dobrać.

Ja tej sałatki nigdy nie 'bełtam' w sensie nie mieszam wszystkiego w jednej misce tylko wykładam na talerze każdemu.
Sałatę rozdzielam na talerze. Układam pomidory, fetę oraz rozdzielam to co podgrzewałam na patelni :) I wsio !
Jesli się ktoś skusi zyczę smacznego !


1 komentarz:

  1. Az zrobilam sie glodna, ale za pozno juz na jedzenie:D widze ze mamy taki sam cel, zeby spalic brzuch:D Trzymam kciuki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń