czwartek, 10 stycznia 2013

8 min abs

Dzisiaj skusiłam się po raz pierwszy na 8 min abs. Ciężko mi było, aż jestem w szoku. Myślałam, że spokojnie dam sobie radę i ćwiczenia nie spowodują u mnie trudności ale jednak czułam mocno niektóre mięśnie brzucha i momentami myślałam, że nie dam rady .... Zastanawiam się czy nie robić tych ćwiczeń systematycznie. 8 min to nie tak dużo, mogę je robic podczas drzemki dziecka tak jak to dzisiaj miało miejsce albo ewentualnie wieczorem jak już młodzież pójdzie spać.
Pytanie jest tylko jak często powinnam je robić. Organizmu nie ma co katować albo może inaczej przemęczać ;)
W poniedziałki Pilates, środa/sobota bieg, to może czwartek/piątek 8 min abs..... wtedy wtorki i niedziela pozostaną wolne i to może byłoby rozsądne.... hmmmm szczerze powiem nie mam pojęcia. Może po prostu wszystko wyjdzie w praniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz