czwartek, 7 lutego 2013

Mel B 10 min trening brzucha

Dzisiaj do 15 minutówki z Mel B postanowiłam dorzucić zamiast 8 min abs jej 10 minutowy trening brzucha :D
Jest moc ! Przynajmniej dla mnie. Chyba przez jakiś czas zostanę przy tej 10 minutówce. Abs już mi się trochę znudził poza tym facet który go prowadzi jest jakiś taki mało energetyzujący. Mel B za to uwielbiam ! Lubię jej sposób prowadzenia ćwiczeń a przez to i ten czas spędzony na trenowaniu mięśni jest sympatyczny i czas fajnie leci. Choć muszę przyznać, że 15 min cardio zaczyna mi się powoli przejadać ale na razie nie znalazłam żadnego innego zamiennika który by mi pasował a zależy mi żeby to cardio sobie robić.


1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o ćwiczenia, to na brzuch polecam ab ripper jest dostępny na YT w 2 odcinkach, trwa ok 13 minut i daje świetne efekty zobacz tu:
    Ja też go robię:

    http://annahairstyle.blogspot.com/2012/05/abripper-efekty-po-1-miesiacu.html

    OdpowiedzUsuń