wtorek, 5 marca 2013

Wyzwanie ? Czemu nie ?

Może własnie tego potrzebowałam. Tzw bat nad głową ale tyłkiem :)

Wyzwanie zaproponowała Jah-stina . Tytuł Stop Muffin Top ;)



Wyzwanie polega na tym, że przez 30 dni (zaczynamy kiedy chcemy - najlepiej dzisiaj ;)) wykonujemy 10 minutowe ćwiczenia na boczki razem z Tiffany.
10 min nie jest dużo a podobno potrafi zdziałać cuda ;) Dobrze by było pamiętać przy tym o racjonalnym odżywianiu.

Poniżej wklejam filmik.


Z boczkami mam problem. Kiedyś nie wiedziałam co to w ogóle jest ale niestety pewnego razu obudziłam się ;) z wielkimi, wylewającymi się 'skrzydłami motyla' ....

Jeśli macie chęć się przyłączyć do wyzwania zapraszam na blog jah-stina .


3 komentarze:

  1. Przyłączam się :) Robiłam codziennie brzuszki, ale Artur zbyt mi w tym przeszkadza... a te ćwiczenia będę mogła robić bez przeszkód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! Ja zadnych cwiczen przy mojej buntowniczce robic nie moge wiec zostaje mi wieczor jak juz wulkan energii zasnie ;)
      Ps czekam wiec na relacje z cwiczen za 30 dni :)

      Usuń
  2. powodzenia! wiosna idzie- może to da ci kopa i chęci do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń